Search
Close this search box.
中大實習醫生加入Dirty Team 「永不言敗」追尋醫科夢

【前線醫護】中大實習醫生加入Dirty Team 「永不言敗」追尋醫科夢

新冠肺炎疫情持續,一眾前線醫護亦在醫院堅守崗位,與港人同心疫抗。中大醫學院日前在社交網站分享了一位實習醫生王美婷Ada的抗疫小故事,Ada投身Dirty team後,雖然經驗尚淺,但憑住一句「NEVER GIVE UP!」的信念,她勇敢踏上這場『疫』戰中!

「SARS時我仲係好細嘅細路仔,所以呢次係令我畢生難忙嘅一個體驗,可以經歷到呢場疫症,有份去參與,去幫到啲病人。」

 

實習醫生輪流每4日通宵當值一次

在Dirty Team工作的日子,Ada每日由早上8時半工作至下午6時,而實習醫生亦需要輪流每4日一次的通宵當值,負責整晚的工作至翌日下午1時,「以前依賴性大啲,依家就會諗,其實邊個唔想瞓呀,夜晚call佢地(資深醫生),佢地就可能成晚都無得瞓,聽朝又要再返工……鷄毛蒜皮嘅事就真係唔好動不動就call佢地。」

入Dirty Team後猶如木人巷

加入Dirty Team後,Ada更猶如進入木人巷,「上到Dirty Team 更加要獨立,因為無可能隨時隨地搵人幫拖,硬住頭皮都要做,做做吓其實就會知,加上senior嘅提點,其實就會識。」雖然經驗尚淺,但她亦積極在團隊內發揮自己作用,協助資深醫生就複雜個案諮詢其他專科意見。

「永不言敗追尋醫科夢!

醫院職員宿舍近日已經成為Ada的另一個「家」,她房間的工作枱上有一個相架,陪伴她走過七個寒暑,追尋醫科夢。這個相架內正正是寫着朋友給她的打氣字句:「NEVER GIVE UP 永不言敗.Follow your heart. Chase your dreams. Inspire others」。

「NEVER GIVE UP」經已成為了Ada的座右銘,她認為做醫生十分靠自己的信念,「你覺得自己做到就做到,覺得自己捱得過就會捱得過。」

資料及圖片來源:中大醫學院Facebook專頁【「疫」戰中的他和她● 第四章】

#新冠肺炎

分享給朋友:

Facebook
WhatsApp
Email
Print